Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T13:02:51+03:00
Draga Mosule, mereu incurci scrisorile. As vrea Craciunul acesta sa primesc cadoul dorit. Te rog sa iti angajezi mai multi spiridusi pentru a te ajuta, deoarece multi copii sunt nefericiti. Sper sa nu le incurci si de daca aceasta, Mosule!
2 5 2
2014-08-11T13:06:16+03:00
Draga mosule, eu iti ofer ca sfat sa nu mai incurci scrisorile, sa le ordonezi alfabetic, poate asa la Craciunul urmator sa nu ma trezesc cu alt cadou sub brad. Cu drag ........(iti scrii si tu numele aici)
1 5 1