Răspunsuri

2014-08-11T12:13:24+03:00
Aria triunghiului dreptunghic  c1*c2 supra 2    
c=cateta
a.4*6 supra 2=24/2=12 cm²
b.3*5 supra 2=15/2=7.5 cm ²
c.5*13 supra 2=65/2=32,1 cm ²
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T12:15:58+03:00
A) A = AB*AC/2=4*6/2 = 12

b) Teorema lui Pitagora in triunghiul ABC dreptunghic => BC^2 = AB^2 + AC^2 => 5^2 = 3^2 + AC^2 => AC^2 = 25 - 9 = 16 => AC = 4 
A = AB * AC /2 = 3 *4 /2 = 6

c) Teorema lui Pitagora in triunghiul ABC dreptunghic =>  BC^2 = AB^2 + AC^2 => 13^2 = 5^2 + AC^2 => AC^2 = 169 - 25 = 144 => AC = 12
A = 12*5/2 = 30
ce inseamna,, ^ ,,
ridicat la putere
BC ^2 = BC la puterea a 2a
ok, multumesc