Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T11:50:31+03:00
A+b=130
a-b=30
a=b+30
b+30+b=130
2b=100
b=50
a=50+30
a=80


a+b=2068
a-b=400
a=b+400
b+400+b=2068
2b=1668
b=834
a=834+400
a=1234


1 5 1
2014-08-11T12:29:22+03:00
1) x+y=130
    x-y=30    adunam cele 2 ecuatii si obtinem
     2x / =160  =>x=80

y=130-80=50

2)x+y=2068
   x-y=400    adunam cele 2 ecuatii si obtinem
   2x= 2468  =>x= 1234

=>y=2068-1234  =834
1 5 1