Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-11T10:48:22+03:00

Draga Criss , 

    Am vrut sa te sun de pe telefon dar nu am numarul tau , ideia este ca vreau sa imi dai si mie tema pentru maine . Te rog este foarte important ca altfel voi lua o nota mica.  :'( 
Daca vrei sa vorbim despre tema ma gasesti oricand pe facebook !

sau
     Draga Alexa,
Nu ti-am mai putut scrie de mult, caci am tot iesit cu prietenii si cu familia. 
Abia astazi mi-a adus postasul ultima scrisoare de la tine, caci a fost o problema cu masinile de posta. Din ultima ta scrisoare am observat ca iti e dor de mine. Si mie imi e dor de tine...si.fie vorba intre noi, chiar as vrea sa te vad, caci, dupa 6 luni in care nu ne-am vazut, chiar imi e dor de tine. Dar nu este nici o problema caci, in doua saptamani, ne vom intoarce inapoi. Tatal meu s-a vindecat, deci ne vom putea intoarce. 

                                                                                         

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-11T13:43:12+03:00


                             Draga Daria,

    Zilele acestea sunt la mare impreuna cu familia. Ne simtim foarte bine si suntem fericiti .Iti trimit de aici,aceasta vedere impreuna cu salutarile mele . Abia astept sa ne revedem .

                                                                           Cu drag,Maria

1 5 1