Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T18:53:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prima virgula izoleaza o apozitie 
2 5 2
2014-02-10T20:55:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
N-au=cratima semn de ortografie s-a folosit in secventa n-au deoarece marcheaza elidarea vocalei u si rostirea impreuna a celor doua silabe                                                sa-ti=cratima semn de ortografie s-a folosit in secventa sa-ti deoarece marcheaza despartirea  conjunctiei sa de pronumele personal    si rostirea impreuna a celor doua silabe                                                                                                                            si-ndoiala=cratima semn de orografie s-a folosit in secventa si-ndoiala deoarece marcheaza elidarea vocalei i si rostirea impreuna a  celor doua silabe