Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T20:08:16+03:00


 Aerul este irespirabil.Arsita a cuprins totul in jurul ei.Soarele nu mai conteneste sa trimita razele lui arzatoare catre pamantul infierbantat.Dar,deodata,nori negri si fumurii acopera cerul albastru.Un vant puternic se porneste si incepe a urla.Picuri mari si grei cad furiosi,lovind cu putere pamantul.Incep sa danseze printer ramurile copacilor,care abia mai rezista in fata vantului.Fulgerele nu mai contenesc si lumineaza,din cand in cand,cerul.ploaia deasa nu are nici o mila fata de pamantul acoperit de apa.Ma uit mirat si o intreb:

-De unde atata furie?Pe cine te razbuni?



-

2014-08-11T00:02:55+03:00
De vorba cu ploaia
Era o zi frumoasa de vara. Eram pe afara cu prietenii mei si ne jucam. Deodata se pune ploaie si pleaca fiecare la el acasa. Ploua si ploua si ma plictiseam si deodada spun:
-Ploaie m-am saturat!
-De ce te-ai saturat?
-De tine!
-De ce?
-Deoarece eu vreau sa fie soare si sa ma joc eu ei!!
-Nu mi-am dat seama ca te-am suparat!! Daca te fac fericita v-oi pleca! Iti promit!
-Ai face asa ceva pentru mine?
-Desigur!
-Iti multumesc mult!
-Cu pacere!
-Cu bine!
-La revedere!
1 5 1