Răspunsuri

2014-08-10T17:41:35+03:00

Mi-e dor de casa...
Casa  fermecata a copilariei mele

In care am crescut,in care am zacut

In care am deschis larg ochii si am vazut

Un chip de inger,cu ochi mari

Cu fata alba si par balai

Dor de casa,dor de casa parinteasca.




Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T18:16:59+03:00
        Casa e viata mea ,
Acolo e si steaua mea
Am mute amintiri
Care sunt sclipiri
Casa e frumoasa                                                                                                           Ma face luminoasa .

Dar un mic argument: in loc de steaua mea ai fi putut pune familia mea . Dar multumsc mult !!! :D
Comentariul a fost şters