Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T16:52:33+03:00
Daca ai putea zbura unde ai pleca?

ce ai vrea sa vezi prima data?

ce floricica iti place cel mai mult?

daca ai putea fi orice ce ai deveni?

cum te-ai simti daca ai putea sa cunosti lumea?
785-369-167= 785 -( 369+167)= 785-536= 249 albine mai trebuie sa se intoarca
Mersi mult.spunemi te rog de ce cand vreau sa pun o intrebare pe sait imi spune ca nam puncte necesare
mai in cont doar 4 puncte, pentru a pune o intrebare ai nevoie de minim 10 puncte
Mersi mult pentru tot sper ca nu team deranjat.
n-ai pentru ce ;)
2014-08-10T16:57:07+03:00
Cum te numesti?
unde stai?
ce iti place sa faci?
ce mananci?
Cine crezi ca sunt mai frumosi oamenii sau gandacii? Cum e sa fii gandac? Povesteste-mi o zi din viata ta? Ce alt animal ti-ar placea sa fii?