Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T18:46:07+02:00
Treaba+usoara=trebusoara
treaba+usoara=trebusoara
print alatuarrea cuvintelor treaba si usoara care formeaza cuvantul trebusoara.iti dau exemple:mama si cu mine avem trebusoare de rezolvat.ana si daria fac trebusoare prin casa parinteasca
Treabă + suf. -uşoară.
este bine?cine primeste pun ctele?
deci.............raspunsul este............................
2014-02-10T18:46:57+02:00
Trebusoara= sa format prin derivare de la cuvantul de baza treba cu prefixul usoara.

3 3 3