indica valoarea morfologica si functia sintactica a cuvintelor subliniate.
cand am parasit satul ,vantul batea in rafale puternice,aruncandu-ne nisipul in fata ( cuvintele sunt cand si in fata )

acolo,alergand pe faleza,cu sulita de pescuit deasupra capului ,era ramo .(..)


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T16:43:05+03:00
Când = adverb relativ , funcţie de complement circumstaţial de timp

în faţă = substantiv comun , funcţie de complement circumstanţial de loc . 

acolo = adverb de loc , funcţie de complement circumstanţial de loc . 

era (ramo) = verb predicativ , funcţie de predicat verbal . 


6 4 6
2014-08-10T21:16:31+03:00
Când = adverb  , fs= complement c.t

în faţă = substantiv  , fs  complement c.l 

acolo = adverb  , fs  complement c.l

era (ramo) = verb predicativ , fs  predicat