Care este valoarea morfologica :

omul de-l vezi acolo e fratele meu.de=

de!erau alte vremuri atunci!de=

minte de ingheata apele.de=

rochia de matase e urata.de=

a plecata pana acasa.pana

repeta pana retine tpt.pana

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T16:07:46+03:00
De= conjunctie subordonatoare

de=interjectie predicativa

de=verb auxiliar (ajuta la formarea modului supin)

de=prepozitie simpla

pana=adverb de loc

pana=adverb de timp
8 4 8
2014-08-10T16:09:12+03:00
1) conjunctie subordonatoare

2)interjectie predicativa

3)verb auxiliar 

4) prepozitie

5)adverb de loc

6)dverb de timp
nu trebuia sa imi raspunzi asa la intrebarea dinaine
asa urat