Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T16:01:57+03:00
75.....................40zile
75+25.................x  sunt invers proportionale

x=75*40/(75+25)

x=75*40/100

x=75*10/25

x=3*10

x=30 de zile ar mai ajunge hrana
4 3 4
2014-08-10T16:13:49+03:00
Avem raportul 
Fiex x nr de zile pentru 75+25=100 oi
75oi.....................40zile
100oi.................x  zile 

x=75*40/100

x=75*10/25

x=3*10

x=30 de zile 
1 5 1