Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T15:44:21+03:00
|........||........||........|
A      B        C      D

x-un segment

x* x + 4x *x =2x*2x

x² +4x² =4x²

5x² ≠ 4x²  => propozitia data nu este adevarata
4 5 4
2014-08-10T15:50:09+03:00
A___________B___________C___________D
A      B        C      D

Fie x-o buc de  segment

DEci avem
x*x + 4x *x =2x*2x⇔x² +4x² =4x²⇔5x² ≠ 4x²  => propozitia  este falsa
6 3 6