Fie punctele A,B,C coliniare in aceasta ordine,astfel incat AB=BC.Daca punctul M este simetricul lui A fata de C si P este mijlocul segmentului[BM],determinati val. raportului PC supra AM.Vreau si desen

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T15:41:26+03:00
|........||........||........||........|
A      B        C        P       M

x-un segment

PC/AM= x/4x=  1/4
14 4 14
2014-08-10T15:44:15+03:00
A__________B__________C__________P__________M
 
 Fie x-o bucata de segment

DEci 

PC/AM= x/4x=  1/4
R/s 1/4
7 3 7