Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T15:29:22+03:00
A) 10% din  x= 28

10/100 *x= 28

x/10 =28

x=28*10
x=280

b)25% din y=17

25/100 *y= 17
y/4=17

y=4*17
y=68

c)40% din z= 25

40/100 *x= 25
2x/5 =25

x=5*25/2

x=125/2= 62,5

d)60% din t = 12

60/100 * t=12

3t/5 =12

t=5*12/3

t=5*4=20

e)80% din p=45

80/100 * p=45

8/10 * p=45

4p/5 =45

p=5*45/4

p=225/4=56,25
10 4 10
2014-08-10T15:35:24+03:00

a)daca 10% din x este egal cu 28,x=28*10=280

b)daca 25% din y este egal cu 17,y=4*17=68

c)daca 40% din z este egal cu 25,atunci z=125/2=62.5

d)daca 60% din t este egal cu 12,atunci t=5*4=20

e)daca 80% din p este egal cu 45,p=225/4=56.25

3 5 3