Răspunsuri

2014-08-10T14:35:40+03:00
1) 10800/4=2700
2700/3=900 litri curg intr-un robinet intro ora
2)5*900=4500
4500*3=13500 litri de apa prin 5 robinete in 3 ore
R/s 13500 litri de apa
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T14:35:44+03:00
3r.........4h.........10800l
3r..........3h............x

x=3*10800/4

x=3*2700

x=8100l

3r.........3h............8100l
5r.........3h................y

y=5*8100/3

y=5*2700

y=13500l
19 4 19