Răspunsuri

2014-08-10T14:13:27+03:00
A/b =2/3

a+b=20

a=20-b

(20-b)/b=2/3

2b=3(20-b)

2b=60-3b

2b+3b=60

5b=60

b=12  =>al doilea copil =20-12=8
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T14:18:18+03:00

Fie a nr de patrate a  primului copil iar b nr de patrat a celui de-al doilea copil 

 Avem raportul a/b =2/3 i          ar a+b=20⇒ a=20-b

Deci 
(20-b)/b=2/3 ⇔ 2b=3(20-b) ⇔ 2b=60-3b ⇔2b+3b=60 ⇔ 5b=60

b=12  patrate al II copil
 a=20-12=8 patrate I copil
Rs : Primul baiat primeste 8 patrate, al doilea  baiat 1-2 patrate

3 3 3