Scrieti toate fractiile:
a)cu numaratorul 2 si numitorul mai mic sau egal cu 7
b)Subunitare cu numitorul mai mic strict decat 8 si numaratorul mai mare sau egal cu 2
c)supraunitare cu numaratorul mai mic sau egal decat 9 si numitorul mai mare sau egal cu 7

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T14:11:33+03:00
A)2/1;  2/2; 2/3 ; 2/4 ; 2/5 ;2/6

b)2/7; 3/7; 4/7; 5/7; 6/7;2/6; 3/6; 4/6; 5/6; 2/5; 3/5; 4/5; 2/4; 3/4

c)8/7;9/7; 9/8
12 3 12
2014-08-10T14:13:26+03:00
1.  2/7(/=supra) ; 2/6; 2/5; 2/4; 2/3; 2/2; 2/1
2.  2/3; 2/4; 2/5; 2/6; 2/7; 3/4; 3/5; 3/6;  3/7; 4/5; 4/6; 4/7; 5/6; 5/7; 6/7.
3. 9/6;  8/7; 9/8; 7/6.
5 4 5