A)Numarul 36 este divizibil cu nr....
b)Divizorii proprii ai numarului.......sunt 2 si 3
c)Multiplii lui 15,mai mici decat 48 sunt.....
d)Un multiplu comun al lui 20 cuprins intre 110 si 240 este....
e)Un multiplu al lui 25 cuprins intre 220 si 310 este....

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T14:00:33+03:00
2014-08-10T14:14:12+03:00
A) D 36=1,2,3,4,6,9,12,36

b)D6 =2 si 3
c)M15= 15 30 45
d)220

e)225
1 5 1