Adrian, Daniel si Catalin au impreuna 8000 lei. Aflati ce suma are Daniel stiind ca el are cu 600 lei mai multi bani decat Adrian si Catalin are cu 400 lei mai multi bani decat dublul sumei lui Daniel.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T13:53:25+03:00
A+d+c=8000

d-600=a

c-400=2d
c=2d+400

d-600+d+2d+400=8000

4d-200=8000

4d=8000+200

4d=8200

d=2050 lei are Daniel

a=2050-600
a=1450  are Adrian

c=2*2050 +400
c=4100+400
c=4500 lei are Catalin
1 5 1
2014-08-10T13:54:11+03:00
A+D+C=8000
D=600+A
C=400+2D
A+600+A+400+2X600+2A=8000
4A=5800
A=1450
D=600+1450
D=2050