Se expliciteaza cele doua module si se analizeaza toate cazurile posibile. Solutiile ecuatiei sunt -3 si 0. Nu pot adauga un raspuns detaliat deoarece aplicatia nu permite acest lucru.
este doar 0 solutie

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T12:38:25+03:00
2014-08-10T12:38:47+03:00
|x+1|+|x+2|=3

se face tabel si se dau valori, continutul unui modul nu poate fi negativ

|x+1|         |x+2|
0                  3
3                  0
1                  2
2                  1

1) |x+1|=0  <=> x+1= 0  =>x= -1
|x+2|= 3     <=> x+2 =3  => x= 1        -1 ≠ 1  nu este solutie

2) |x+1|= 3  <=> x+1=3 =>x=2
|x+2|=0       <=> x+2=0 =>x= -2           2 ≠ -2 nu este solutie

3) |x+1|= 1  <=> x+1=1 =>x=0
|x+2|= 2      <=> x+2=2  =>x=0

4) |x+1|= 2  <=> x+1=2 => x= 1
|x+2|=1       <=> x+1=1 => x= 0         1≠0  nu este solutie   


 
1 5 1