Gasiti cate un sinonim pentru cuvintele urmatoare si precizati ce parte vb este : -piesele -totdeauna -reala -cu -au castigat simpatia -tanar -marturisesc -fiindca nimeni -acesta -doar -mari succese

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T11:37:09+03:00
Totdeauna - mereu  , adverb de timp
cu - introduce un atribut sau un nume predicativ , prepozitie
piesele - exemplarele , substantiv comun, simplu
reala- adevarata , adjectiv propriu-zis
au castigat- au obtinut, verb la modul indicativ
simpatia-atractia,substantiv comun
marturisesc-declara , verb la modul indicativ
acesta-asta , pronume demonstrativ
mari-incapatori , adjectiv propriu-zis
tanar-fraged ,adjectiv propriu-zis
fiindca-deoarece,conjunctie
nimeni-nimanui ,pronume 
doar- numai,adverb de mod
succese-rezultate favorabile,substantiv comun
2014-08-10T12:35:28+03:00
totdeauna - mereu  , adv.de timp
cu - introduce un atribut sau un NP, prepozitie
piesele - exemplarele , substantiv comun, simplu
reala- adevarata , adj. propriu-zis
au castigat- au obtinut, verb la modul ind.
simpatia-atractia,substantiv comun
marturisesc-declara , verb la modul ind.
acesta-asta , pronume demonstrativ
mari-incapatori , adj.  propriu-zis
tanar-fraged ,adj.    propriu-zis
fiindca-deoarece,conj.
nimeni-nimanui ,pronume 
doar- numai,adverb de mod
succese-rezultate bune