Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-10T10:07:56+03:00
L₁ / l₂= 3/2

P₁/ P₂= 4l₁ / 4l₂=  4*3/4*2= 12/8 = 3/2

A₁/ A₂ = l₁² /l₂ ²  = 3²/2²=  9/4
26 4 26
2) A1/A2 =36/25 l1 ^2 /l2^2= 36/25 =>l1/l2 =6/5 ; P1/P2= 4l1/4l2 = 4*6/4*5= 24/20
nu stiu de ce nu merge sa desemnez
nu-mi apare cel mai bun raspuns
astepti sa vezi daca mai raspunde cineva
aa ok
2014-08-10T11:11:44+03:00
Lungimea laturii unui pătrat o vom nota cu a, iar a celuilalt pătrat cu b
a supra b= 3 supra 2
P1 supra P2= 4a supra 4b= 4 x 3 supraa 4 x 2= 12 supra 8 =3/2= 1,5
A1 supra A2= a xa supra b x b = 3 x 3 supra 2 x 2= 9 supra 4 =2,25.
5 3 5