Vreau si eu propozitii cu formele de plural a cuvintelor:bar-
-
arc-
-
masa-
-
nivel-
-

2
Comentariul a fost şters
baruri arcuri mese niveluri
baruri arcuri mese nivele
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-08-09T16:15:28+03:00
Tata a cautat bere in doua baruri.
Mama a cumparat doua arcuri, unul pentru mine si unul pentru sora mea.
Noi avem doua mese in casa.
Am trecut de multe nivele.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T16:47:48+03:00
Miam pus arcul de jucarie langa arcul de triumf pentru o poza.Eu stau la masa si ma uit la masa de oameni care protesteaza.Am ajuns la nivelul 3 al jocului unde e vorba despre cresterea nivelului apei.   :)

Comentariul a fost şters
:)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters