care este cea mai buna metoda de a desena animale , gen cu linii si patrate care dupa le stergi etc.... si vreau raspunsuri si la oameni

2
pentru a ajunge la un desen final , dar trebuie sa faci acele linii foarte subtiri , cum am zis , orientative ;)

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-09T15:39:02+03:00
Pai poti sa desnezi cu creionul dupa care pictezi sau colorezi si apoi stergi desenul si nu se mai vede creionul:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T15:40:57+03:00
Pai deseneaza pe o foaie de exemplu un cal apoi cu un creion colorat sau mai multe il desenezi dupa cu o guma (radiera) stergi simplu