Mos craciun nu-i un specialist in informatica, iar calculatorul sau a amestecat toate scrisorile copiilor.Dupa modelul-''copiii din desertul african isi doreau, se pare, bocanci de schi''-noteaza 5 incurcaturi hazlii care s-ar putea regasi in listele de cadouri.

2
ok
Copii din africa isi doresc sa schieze pe nisip
copii din haway (sau cum se scrie) isi doresc sa nu mai fie asa de cald
ce tare ! multumesc
Cu placere.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T14:53:54+03:00
-copii din Jungla Ecuatoriala isi doreau paturi calduroase

-copii de la Polul Nord isi doreau umbrele si spray-uri antitantari

-copii din Scotia isi doreau calculatoare performante si cat mai multa tehnologie IT

-copii din Japonia isi doreau instrumente muzicale

-copii din Africa isi doreau jocuri de echitatie
2014-08-09T14:55:17+03:00
Germanii isi doreau sa vorbeasca italiana , africanii isi doreau ciocolata africana , cei din egipt vroiau case din aur , chinezii vroiau sa manance cu lingura si furculita , ursii polari isi doreau supa fierbinte 
a mersi
;)
e vorba de mos craciun .despre ce vorbim?aduce si la ursi cadouri?
oricum toti sunteti niste draguti...
multumim