Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T14:42:48+03:00
Dupa calculele mele:60+40=100 si 50+50=100 ajung amandoi deodata!!!
cuplacere!!!
multumesc dar era intr-o culegere si raspunsul era ca primul ajunge
nu stiu:(pai poate cum primul merge cu fiteza mai mare iar celalalt cu viteza mai mica primul ajunge mai repede>>>
cum dai raspunsuri , nu sa comentezi
2014-08-09T14:44:49+03:00
60+40=50+50
           amandoi ajung in acelasi timp :)
2 4 2