Din pacate, nu a sunat alarma desteptatoare . Nu te-ai trezit la timp si ai pierdut trenul cu caree trebuia sa pleci in tabara cu cei mai buni prieteni ai tai. Gaseste alte posibile moduri de a ajunge , totusi , in tabara la care visezi de cateva luni bune

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T14:20:20+03:00
1. Il rog pe tata sa ma duca el in tabara unde ma intalnesc cu prieteni.
2. Si prieteni mei au pierdut trenul si plecam impreuna cu autocarul.
4 4 4
2014-08-09T14:24:19+03:00
Din pacate,nu a sunat alarma desteptatoare.Nu t-ai trezit la timp si ai pierdut trenul cu care trebuia sa pleci la tabara cu cei mai buni prieteni ai tai pe care ii ai.Trebue sa ii sun si sa imi cer scuze. apoi sigur vor veni ,s-au ma vor ierta!

3 2 3