Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T13:42:20+03:00
Frumusete acestora l-a facut sa se gandeasca in continuare la ele si sa il" faca sa-si doreasca sa le vada din nou , ba chiar sa le atinga, sa le posede.
pai ii placeau minunat de tare acele mere de ii venea sa le manance de frumoase si gustoase erau!
2014-08-09T13:43:42+03:00
Persoana respectiva sa gandi mult timp la gustul rodiilor delicioase dar acum avea sansa sa le guste fiindca ii era frica de consecinte.
E ca un om vrea sa faca de mult timp un lucru dar atunci cand il face nu stie daca va fi bine.
Sper ca am ajutat
1 5 1