1)scrie:
cel mai mic si cel mai mare numar de 6 cifre ,
cel mai mare numar par de 5 cifre distincte ,
cel mai mic numar de 6 cifre distincte ,
cel mai mare numar de 4si 5 distincte
2)ordoneaza crescator numerele :
CDX,MXLVIII,LXXIX ,DLX ,DCC
3)SCRIE CU CIFRE ARABE URMATOARELE NUMERE :
XL,XC,LX,MCDXX, CIDXIX,MCCXLVIII

2

Răspunsuri

2014-08-09T16:43:06+03:00
1. a)cel mai mic:100000                                                                                                   cel mai mare:999999                                                                                                 b)98764                                                                                                                     c)102345                                                                                                                   d)nu am inteles....lasa-mi un comentariu                                                                    2.Ordinea crescatoare este:LXXIX (79);CDX (410);DLX (560);DCC (700);MXLVIII (1048).    3.XL=40                                                                                                                       XC=90                                                                                                                       LX=60                                                                                                                       MCDXX=1420                                                                                                             CDXIX=419                                                                                                                 MCCXLVIII=1248
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T18:55:33+03:00
1. 
a)999.999-cel mai mare
   100.000-cel mai mare
b)98.764
c)102345
d)nu
2. LXXIX(79),CDX(410),DLX(560),DCC(700),MXLVIII(1048).
3.XL=40,XC=90,LX=60,MCDXX=1420,CDXIX=419,MCCXLVIII=1248
2 3 2