Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T12:42:36+03:00
Cratima,semn ortoggrafic, s-a folosit in structura citata pentru a pastra ritmul si masura versurilor si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a doua parti de vorbire diferite:prepozitia simpla 'pe' si articolul nehotarat 'o'
40 4 40
2014-08-09T12:44:44+03:00
Daca aveti de scris rolul cratimei sau efectele e, scrieti asa In structura “…” cratima s-a folosit deoarece doua parti de vorbire diferite se rostesc impreuna.
Efectele (urmarile) folosirii cratimei sunt evitarea hiatului, micsorarea numarului de silabe, mentinerea ritmului, pastrarea masurii versului.
Daca este poezie atunci le puteti scrie toate, daca este un text epic atunci doar primul efect este valabil.
Sper sa te ajut
24 4 24
da un vot
un calificativ cate stele vrei tu imi dai