Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T18:21:39+02:00
Atributul - care?ce fel de?(al,a,ai,ale) cui? cati?,cate?
complementul direct - pe cine?ce?
complementul indirect - pentru cine?pentru ce?de cine? de ce?
ccl- unde ? de unde? pana unde?
cct-cand? de cand?pana cand?
ccm- cum? in ce mod? in ce fel?
Bafta ;)
322 4 322
2014-02-10T18:24:10+02:00
Atributul - ce fel de?
complementul direct- pe cine/ ce?
complement indirect -la ce/ pentru ce ?
complement circumstantial de loc - unde ?
complement circumstantial de mod - cum?
complement circumstantial de timp- cat, pana cand ?

124 4 124