Explică în 3-5 rânduri semnificaţia expresiei :"cheia ruginită a raiului oprit".

2
1. Pentru n apartine N* notăm ci P indice n produsul divizorilor naturali ai numărului n. Determinați n cu proprietatea că P indice n= 6 la puterea 1575.
2. Fie 5 numere naturale consecutive. Dacă suma a patru dintre ele este 2014 la n, arătați că produsul lor este divizibil cu 4, oricare ar fi n număr natural mai mare sau egal cu 2.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T11:36:32+03:00
Cheia este vache,iar raiul este deja inchis!!!sper ca e bine:)
2014-08-09T12:32:43+03:00
Eu cred ca cheia este la fel ca sufletul unui om.
Omul trebuie sa faca mai multe fapte bune ca sa poata intra in RAI.
O cheie feche este la fel ca sufletul unui om rau. Cheia ca sa poata sa deschida raiul trebuie sa fie noua sa curata ca sufletul omului bun.
2 3 2