Răspunsuri

2014-08-09T10:40:18+03:00
42-40                  18-20    sper sa te ajute
56-60
74-70
85-90
22-20
27-30
59-60
64-60
91-90
pot sa iti pun o intrebare?
da
nu mai e nevoie
dar merci
nai pt ce#
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-09T10:40:23+03:00
42->40

56->60

74->70

85->80;90

22->20

27->30

59->60

64->60

91->90

18->20
spunemi si mie te rog cate nr se pot aproxima prin lipsa sau prin adaos la 407 si care sunt?
prin lipsa : 409;408; prin adaos:405;406
multumesc mult
n-ai pentru ce ;)