Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T18:33:04+02:00
Daca a-9=b+5=cx3 si a-9=cx3 si b+5=cx3
Din : a-9=cx3
        a=cx3+9
        b+5=cx3
        b=cx3-5   inlocuim in suma a+b+c=123
in loc de a punem 3xc+9 si in loc de b punem cx3-5
3xc+9+cx3-5+c=123
3xc+3xc+c+9-5=123
7c+4=123
7c=123-4
7c=119
c=119:7
c=17
b=17x3-5
b=46
a=3x17+9
a=60
RASPUNS:a=60   b=46   c=17
2014-02-10T18:35:29+02:00
A=60 c=17 b=46 usor nu chiar foarte usor