Propozitii cu cuvintele pana , velie , trist , electricitate , poet , miraculos .

2
cum adica velie?
atunci cand esti vesel
aa
celei care imi raspunde ii dau cel mai bun
propoziti cu cuvintele celebru, neobisnuit,tensionat.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T23:56:09+03:00
Cuvantul pana:Pana de la cocos era foarte stralucitoare.
cuvantul veselie:In ograda bunicilor a fost o mare veselie.
cuvantul trist:Andrei era foarte trist din cauza Mariei.
cuvantul electricitate:Electricitatea este foarte puternica.
cuvantul poet:Mihai Eminescu este un mare poet.
cuvantul miraculos:Acel leac miraculos a vindecat multe vieti.
11 4 11
ce propozitiile sau ce?
dar mai mult imi plac cele a lui scumpik
adica cand doar tu miai dat raspuns trebuea sa mai fie cineva ca sa pot da cel mai bun intelegi ?
da inteleg.
foarte bine
2014-08-08T23:58:36+03:00
Poetul scria fiecare poezie cu o pana de gasca
De cand s-a nascut printul la palat este veselie
Sunt foarte trist ca nu vorbesti cu mine.
Electricitatea este una dintre cele mai importante descoperiri
Am citit despre acel poet care pune atata suflet in poeziile sale
Am aflat despre acel secret miraculos