Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T22:37:39+03:00
Vara asta ai cele mai multe premii printre care si o excursie superba de o saptamana la mare.Costul de persoana este un milion.foarte ieftin.Va asteptam cu drag.Vara nu ai voie sa dormi,ci vara trebuie sa te distrezi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))
dai bun
nu votezi pt cel mai bun???
mersi:)
nai pentru ce
:))
2014-08-08T23:05:17+03:00

Prinde oferta verii !!

Vacanta in Grecia pentru 4 persoane,timp de 10 zile la minunatul pret de numai 1000 Euro !!

Nu ratati aceasta incredibila oportunitate !