Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T21:11:20+03:00
Intr-o noapte de vara m-am sculat si am plecat la geam uitandu-ma la stele.Deodata in fata mea am vazut un chip enorm de urat.era un monstru al noptii.cand l-am vazut am strigat atat de tare incat geamul de termopan din camera mea,s-a spart si acel monstru m-a prins de gat,m-a sugrumat si cu dintii lui,el m-a mancat.:(((parintii mei au plans vazand acest lucru,
ok sa imi dai cel maibun
da
dar mai imi trebue ca cineva sa faca una
acuma poti sa votezi ca cel mai bun???
mersi
2014-08-08T21:37:29+03:00
Intr-o zi de vara , aproape de începutul toamnei , 5 prietene au dat ultima petrecere , caci dupa aceea avea sa inceapa scoala. In acea noapte , una dintre fete, '"conducatorul "lor, a disparut si toata lumea a fost foarte trista.
ca parinti cica sa ma pregatesc pentru a5
eu nu vreau dar ei
ahaa ;) macar nu te plictisesti ;)
da
ne da doua pagini