Pai: sunt 4 conjugari. conjugarea 1 cand se termina in a. De ex: a manca. Conjucarea a 2-a cand se termina in ea. De ex: Mergea. si Conjugarea a 3a cand se termina in e. de ex: a merge si ULTIMA conjugarea cand se termina in i sau i Sper ca ai inteles :D\
ms mlt

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T20:05:07+03:00
   A conjuga un verb inseamna a-l trece pe la fiecare persoana.
De exemplu : verbul a fi
La singular :  persoana I : Eu sunt
                    persoana a II-a : Tu esti
                    persoana a III-a : El/Ea este
La plural : persoana I : Noi suntem
               persoana a II-a : Voi sunteti
               persoana a III-a : Ei/Ele sunt
multumesc mlt
N-ai pentru ce...si eu iti multumesc
Cu mlt placere
:D
2014-08-08T20:05:24+03:00


pai,conjugarea I cuprinde vb.la mod infinitiv care se termina in a:a calcula

conj II-a cup.vb care la mod inf.se termina in ea:a aparea

conj III-a cup vb terminate in e la mod infinitiv:a zice

conj IV-a cup vb la mod inf care se termina in:-I si i:a hotari;a sosi