Răspunsuri

2014-08-08T18:51:48+03:00
Am cumparat un cort.
Tata face un gratar.
Am primit o minge rosie.
Colegul meu are un rucsac mare.
Am intalnit un baiat istet.
Imi plac paletele de tenis.
Mingea de tenis este verde?
Iarba e plina de roua.
Cel mai inteligent răspuns!
  • san
  • Ambiţios
2014-08-08T18:53:49+03:00
Am mers la munte cu un cort.
La padure am facut gratar.
Ne jucam cu mingea.
In expeditii ai nevoie de rucsac.
Ne-am intalnit cu un baiat pe care il cunosteam.
Trebuia sa cumparati palete de tenis!
Mieluseilor le place sa zburde prin iarba. 
                      Sper ca te-am ajutat!
1 5 1