Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-08T16:59:19+03:00
4a3bc5d

=>d=4

4a3bc54

a=5

453bc54

c=3

453b354  =>b={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9}

=> S={4530354; 4531354; 4532354;  4533354; 4534354;  4535354;  4536354;

4537354; 4538354; 4539354}

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T17:03:07+03:00
4a2bc5d

d=4
a=5
c=2

b={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9}=>

=>4520254, 4521254,4522254,4523254,4524253,4525254,4526254,4527254,4528254,4529254

aceste numere sunt palindroame numerice
2 3 2