Răspunsuri

2014-08-08T16:50:12+03:00
4x67y2

4+x+6+7+y+2=23

19+x+y=23

x+y=23-19

x+y=4        x;y-nr.naturale  se face un tabel si se da valori

x      y
0      4
1      3
2      2
3      1
4      0

1)x=0  ∧  y=4  => 406742

2)x=1  ∧  y=3  =>416732

3)x=2  ∧  y=2  =>426722

4)x=3  ∧  y=1  =>436712

5)x=4  ∧  y=0  =>446702
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T16:50:48+03:00
4x67y2
4+6+7+2=19
23-19=4
x+y=4
x=1;2;3;0;4
y=3;2;1;4;0
1 5 1