Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T16:27:41+03:00
Mama,casa...
tati,ruti...
pui,cui...
eliza...
vai,hai...
bani...


Comentariul a fost şters
da stiu la ce te referi numa ca nu stiu cuvinte
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
mersi:)))
2014-08-08T16:39:58+03:00


Sufixe verbale!!! Prescurtat nu este suffix verbal



Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Dau un exemplu din raspunsuri :::: cezi ca , cuvantul pui este suffix verbal?]