Răspunsuri

2014-08-08T15:38:21+03:00
Eu asta il am in cartea de muzica si mi se pare destul de simplu. :)
Se numeste "Ce mica-i vacanta mare".
Sa te duci la tara la bunici,
Sa le fii de ajutor aici,
Sa fii alintat
Cum n-ai fost niciodat'
Doar atata vreme cat esti pici.

Sa inoti in raul-nvolburat
Care trece prin oricare sat
Sau sa pleci in zori
Iar la cules de flori
Prin padurea ce nu te-a uitat.

Refren:

Ce mica-i vacanta mare
Si ce dor mi-a fost de ea.
La scoala visam 
Ca o asteptam,
Dar ea cand voia venea.

"Ce mica-i vacanta mare"
Spuneam cand eram scolar,
Dar parca oricand 
As spune-asteptand
Vacanta cea mare iar.


Sa ai timp de toate, sa citesti,
Cu prietenii sa te-ntalnesti
Si sa dormi cat vrei
La umbra unui tei
Sau la umbra carui pom doresti.

Sunt atatea lucruri de facut
Ca nu este vreme de pierdut.
Apoi stergi in calendar
Si este toamna iar
si trebuie s-o iei de la-nceput.
bravo
eu am spus la comentariul ala de sus compus de voi nu luat
ea la compus ca se cunoaste
Nu am citit la comentarii, puteai specifica in intrebare. Am preferat sa te ajut decat sa compun eu ceva cu greseli, puteai macar sa imi multumesti ca am avut intentia sa te ajut. Dar e ok.
multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T15:45:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cand copiii ies afara,
iti dai seama ca e vara,
mare soare bucurie,
totul e in armonie!
la lumina de lampion,
noi zarim cate-un avion.
florile tot ne zambesc,
tineri se indragostesc.
papa scoala,azi e vara
ne distram pana e seara.

frunzele mai verzi si moi
si trifoi cu patru foi,
tot de veghe noi vom sta,
ca sa nu plece vaara!
jocuri,cantece,culori
soune mama ghicitori
la bunica stam in poala,
cat mai departe de scoala!
papa scoala,azi e vara,
ne distram pana e seara.

cerul este mai senin,
de avioane este plin,
toti copii astazi pleaca,
cu amintiri sa se-ntoarca.
vizitam si observam,
e timp tot sa exploram
cunostiinte,culturi noi,
Asta-i viata pe la noi!
Papa scoala,Azi e vara
ne distram oana e seara,
noi tristetea o lasam,
toata ziu ane jucam!
sa vedem pana la anul,
cu tipete spargem geamul,
vom rade si vom glumi,
numai,numai ghidusii!
vara,te rog nu pleca
si nu ne lua vacanta! 

E facut 100% de mine. Scriu multe de genul.. Daca nu crezu cauta pe net sa vezi daca exista.sper ca e ok,l.am facut doar in 5 minute nu stiu cat de bun e.