Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T15:13:16+03:00
Scoala este locul in care toti elvii se regasesc .La scoala inveti lucruri care de cele mai multe ori iti sunt de mare folos in viitorul apropiat.Profesorii iti dau sfaturi ,te invata ,iti explica si  se ataseaza imediat de tine daca dai raspunsuri corecte si in primul rand esti atent la ore.Trebuie sa inveti la momentul potrivit caci daca nu nu va fi de bine.Multi elevi se intreaba de obiecei de ce se dau pauzele .Ei bine:aceste pauze nu se dau la intamplare ca sa te joci si sa mai ia creierul tau o mica pauza.La unele exercitii de matematica te chiar distrezi iar la unele nu trebuie deloc sa te complici.
Scoala este un lucru foarte frumos in viata unui copil nemaicontand varsta sau clasa.Fii si tu un elev model!
sper ca ti-a placut =)
bun imi place la nebunie
ma bucur =)
dar mai vreau una depinde
2014-08-08T15:20:10+03:00
                                     Prima zi de scoala......
Intr-o zi de toamna cam friguroasa noua mea viata incepe.Pasesc cu teama in curtea scolii.O tineam strans de mana pe mama.Dupa cateva minute am intrat in clasa unde urmam sa invat patru ani de zile.Deodata se aude usa intra domnul invatator acesta era inalt,avea ochii verzi si avea o mica mustacioara.Am facut cunostinta cu el si cu colegi care au devenit acum si cei mai buni preieteni ai mei.Clasa in care eu studiam avea o micuta biblioteca iar langa geam intr-un colt erau o multime de flori colorate.Incet incet am inceput sa indragesc din ce in ce mai mult aceea scoala si aceea clasa .Acolo am facut nazbati dar si lucruri frumoase impreuna cu colegii.Au fost cei mai frumosi ani din viata mea.
nustiu e frumoasa
va multumesc amandurora
cu placere