Răspunsuri

2014-08-08T14:45:11+03:00
- Bradule de ce sa stai acolo aici sa plutim e mai bine .                                                 - Crezi ce vrei eu cred ca aici e mai bine .                                                                     - Dezchetul va veni in curand credema .                                                                       - Crezi ce vrei bradule dar eu voi fi in fiecare an pe cand tu vei inbatrani si te vor taia .     Si asa se si intampla . Sfarsit !     
27 4 27
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T14:45:52+03:00
-Draga brad,spune-mi care este secretul tau?
-Secret?Ce secret?
-Cum reusesti sa iti menti frunzele?
-Ah...Despre asta vorbeai....Ei bine,asa sunt eu iar tu draga iarna nu ma poti invinge.
-Venind vorba de invins asa este.Am incercat de multe ori cu mii de fulgi de nea ,cu tot felul de viscole si nimic,a spus ea trista.
-Gata,nu te negaji sunt mii de copacii care isi pierd frunzele iar tu ar trebui sa fii mandra de asta.
-Asa este.Iti multumesc pentru ca m-ai lamurit.
Astfel iarna a descoperit ca bradul are ceva al lui insa cu toate astea celorlalti copacii le cad frunzele datorita ei.
24 4 24
multumesc mult! folosesti expresii frumoase! :0
cu placere =) si multumesc=)
:)