Salut! Dati-mi exemple de cate doua adjective pentru:
-primavara
-iarna
-toamna
-vara
Multumesc!

2
Primavara: frumoasa , colorata . Iarna:geroasa, lunga Toamna:ruginie, ploioasa Vara: insorita, inverzita

Răspunsuri

2014-08-08T14:30:38+03:00
-primavara inmiresmata,parfumata
-iarna grea naprasnica
-toamna roditoare,blanda
-vara secetoasa,calduroasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T14:37:00+03:00
Primavara: temperata,timida.
Iarna: friguroasa,geroasa.
Toamna: racoroasa,multicolora.
Vara: calduroasa, secetoasa.