Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T14:18:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
F(0)= 5-0=5
f(1)= 5-1=4
f(2)= 5-2=3
..................
f(5)= 5-5=0

f(0)* f(1) * f(2) * ...*f(5)= 5*4*...*0  =0  orice produs de numere inmultit cu 0 da 0
1 5 1
2014-08-08T14:18:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 f:R-->R, f(x)=5-x 

f (0) = 0-5 = -5 
f (1) = 1-5 = -4 
f ( 2) = 2-5 = -3 
f (3) = 3-5 = -2 
f (4) = 4-5 = -1 
f (5) = 5-5 = 0 

Produsul este = 0 , pentru că f(5) = 0 , care modifică toate calculele efectuate până la el .