Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T14:13:27+03:00
-ofera oxigen,necesar pentru respiratie
-este bogata in plante medicinale
-pentru animale constituie adapost
-este mediul de viata al plantelor
--asigura hrana (prin vanatoare)
1 5 1
2014-08-08T14:27:54+03:00
-asigura stabilitatea pamantului, (din cauza defrisarilor au loc alunecari de teren.)
-asigura adapost si hrana animalelor
-asigura materie prima pentru prelucrarea lemnului
-transforma dioxidul de carbon in oxigen vital pentru sustinerea vietii



1 5 1