Răspunsuri

2014-08-08T14:15:02+03:00
Intr-o zi friguroasa de iarna o pisicuta dragalusa isi cauta parintii prin zapada,deoarece din cauza unui accident parintii ei au fost loviti de o masina.ea mergand in fata nu a vzut cele intamplate,ci doar dupa un timp de mers si-a dat seama ca parintii ei nu sunt in spatele ei.Tremurand de frig si frica,pisicuta se intoarse inapoi in cautarea parintilor ei,dar dintr-o data un sunet se auzi si pisicuta fu calcata de o masina.Dupa ce parintii ei s-au facut bine au venit sa o csute si cand au gasit-o au plans dupa pisicuta cea plapandaa care a murit.Au luat-o si au inmormantat-o , iar dupa aceea au avut o noua pisicuta cu numele de KITTY.:)))
da dar cui dai cele trei puncte pt cel mai bun???
i leam dat ei
ca ma facut sa pang
ok
:)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T14:20:23+03:00
    Intr-o zi bunicul meu venise acasa cu o pisica micuta, gri cu ochii albastrii. O gasise pe scarile unui magazin. Aceasta parea infometata si lipsita de un culcus. I-am dat lapte intr-o farfurie si niste resturi de paine. Era foarte jucausa si mereu ma urmarea dorind sa ne jucam cu ghrmul de ata.                                                    Dar cu timpul pisica crescuse, era mult mai mare si frumoasa. Aveam grija de ea mereu. Dar imi parea lipsita de puteri, nu mai era aceeasi pisica care alerga si sarea mereu.                                                                                                           Intr-o dimineata am gasit-o intinsa pe presul usii. Nu am observat ca aceasta mai avea putin si isi dadea duhul si am plecat ai departe. Cand m-am intors prisica disparuse. Bunicii mei spusesera ca plecase pe portita si nu s-a mai intors. Am incercat sa ii iau  urma si am gasit-o langa gard, moarta si plina de insecte. Tinusem foarte mult la ea si de atunci nu am mai avut nici un animal de companie.